søndag den 23. marts 2008

Gode danske smykke webshops...


Jeg har nedenfor listet nogle danske smykke webshops, som jeg selv synes har et godt og unikt udvalg af smykker.
Kig listen igennem - og ha' en rigtig go' web-shoppedag :)






  • Troldekugler - spændende små kugler med hver deres egen historiske betydning

  • Niemanns - ca. 5 dages leveringstid og gratis levering.

  • Sense of Style - har meget andet smykker til den kræsne og stilsikre kvinde, gratis levering ved køb >300 kr.

  • Vaiva - flotte importerede smykker.

  • Catz - spændende smykker.



  • Tomato - fint udvalg og mulighed for mængderabat


Der er selvfølgelig mange flere webshops, men disse repræsenterer et fint udvalg af både design-, håndlavede- og importerede smykker.

Kender du en webshop, som du synes passer godt på denne liste, er du meget velkommen til at sende mig en e-mail.

Dog forbeholder jeg mig retten til kun at lægge links ud på webshops, som jeg også selv finder interessante. Webshoppen skal have et varieret og rimeligt udbud, og kvaliteten skal være i orden.

Ingen kommentarer: